.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوری‌‌‌‌‌‌‌‌‌زاده هم از مشایی شاکی شد

چهارشنبه شب باز هم حقوق بگیران صدای امریکا توهمات بیمارگونه خود را به عنوان تفسیر به خورد هوادارانشان دادند.

میهمانان چهارشنبه شب برنامه « تفسیر خبر» صدای آمریکا در راستای جنگ روانی با ملت ایران با طرح ادعاهای کذب سعی داشتند القا کنند که نظام اسلامی ایران به شدت در بین نیروهای وفادار خود دچار ریزش شده وبا بحران روبه روست.

علیرضا نوری زاده مهره سوخته موساد علاوه بر تکرار اکاذیب روزنامه «السیاسه» مبنی بر فرار چهار افسر اطلاعاتی ایران به عراق، مدعی شد اخیرا با یکی از عوامل اطلاعاتی ایران به نام «مدحی نیا» که به مجلس خبرگان رهبری وحتی بیت رهبری نزدیک بوده و اکنون از نظام بریده ملاقات کرده و او اسرار فوق العاده مهمی از پشت پرده در اختیار وی گذاشته است. البته مثل همیشه نوری زاده وارد جزییات این اسرار نشد!

هم نوری زاده و هم سازگارا علاوه بر بیان تهمت هایی به شخصیت های سیاسی ایران، در تلاش بودند تا با خط دادن به عوامل اغتشاش در ایران آنها را تشویق به بر هم زدن جشن ملی ایرانیان در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کنند.

البته نوری زاده پیش از این نیز سعی کرده بود تا رندانه به خط دهی آشوب گران بپردازد؛ « در روزهای 20 و21 و22 بهمن منتظر تظاهرات ضد دولتی شکوهمند هم وطنانم هستم». او با ادعای بسیار مضحکی، مدعی شد مسئولان زندان اوین هم دارند برای 22 بهمن آماده می شوند و آنها اخیرا تعدادی از زندانیان غیر سیاسی اوین را به زندان «رجایی شهر» انتقال داده اند تا برای بازداشتی های 22 بهمن جا باز کنند.

نوری زاده در ادامه چاخان هایش مدعی شد تا کنون 19 نفر از بازداشتی های اوین جان باخته اند.

اسفندیار رحیم مشایی هم از تفسیر خبر چهارشنبه شب بی نصیب نماند. نوری زاده در بحث پیرامون باید ها و نبایدهای تحریم های آینده شورای امنیت علیه ایران گفت تحریم ها باید سپاه پاسداران و چهره های نظام را هدف قرار دهد و حساب های آنان را مسدود کند او گفت :«چه خبر است که هر وقت آن آقای رحیم مشایی با خانمش دعوا می کند بلند می شود می آید لندن! مگر اینجا چه خبر است؟».

نوری زاده که در توهمات خود گمان می برد مسئولان نظام پای برنامه های طنز او می نشینند و از او خط می گیرند هم سو با تلاش های قبلی خود در مصاحبه های دیگر مستقیما هاشمی رفسنجانی را مخاطب قرار داد و سعی کرد با بکار بردن عبارات تحریک آمیز او را به اقدام منفعلانه و فوری در مقابل بدنه نظام و رهبری تشویق کند و از او خواست تا فرصت را از دست ندهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.